Funk, F. X. von (Franz Xaver), 1840-1907 (1905). Didascalia et Constitutiones apostolorum.

Run Info

Accuracy

Editing Progress

ΕΟΝΠΙΤΤΤΙΟΝΣ8 ΑΡΟΙΟΙΟΟκΟΙ. 27 ·όμενον εἰδέναι ὀφείλετε, ὁποῖός ἐστι τ τοῦ βίου συνήθει καὶ ἀναστροφῇ, εἰ μεματυρημέυος τὸν βίον, εἰ ἀνέγκλητος καὶ ἀδιά- λητος, ε ὄσιος καὶ φιλόξενος καιὶ φιλόπτωχος, εἰ σόφρων καὶ εὐθοῦς καθαρός, εἰ ἀπεχόμενος παντὸς πονηροῦ πράγματος (ἰ. Α. 1, μ). μακάριος γὰρ τοιοῦτος, ἐὰν πειρασθῇ καὶ δό- κιμος φανῇ· ,,νὴρ γάρ, φησίν, , πίραστος αἀδόκμος παρὰ θε (1Σ. 1, 12. 1;)· καὶ οὕτω δοκιμασθεὶς ἐπὶ ψεύσματι λέγει κα αὐτὸς εἰκότως· ,,ἴδες, κόρε, μὴ παρασιωπήσῃς (ε. 27, 1), ὅτ ἐτανέστησάν μοι μάρτυρες ἄδικοι, καὶ ἐψεύσατο αἀδικία ἑαυτῇ (. 2, 12. - 1, 3, 2). ιδετε καὶ τὰ κοσμικὰ δικαστήρια. ν τῇ ἐξουσίᾳ ὁρῦμεν ἀγομένους φονεῖς, μοιχούς, φαρμακούς, τυμβωρύχυς, λῃστάς· καὶ τὰς ἀνακρίσεις αὐτν λαμβάνοντες υπὸ τῶν προσαγόντων οἱ γούμενοι λέγουσι τῷ κακούργ, εἰ ταῦτα οτως ἔχει. κἀκείνου συγκατατιθεμένου καὶ ὁμολογοῦντος οὐκ 4θέως ἐπὶ τὴν κόλασιν ατὸν ἐκπέμπουσιν, αλλὰ πλείοσιν ἡμεέραις τὴν ἐξέτασιν αὐτοῦ ποιοῦνται μετὰ συμβουλίας καὶ σκέψεως καὶ ολλῆς ζητήσες· καὶ οὕτω τελευταῖον ὄρον καὶ ψυῆφον θαναάτου ο μέλλων ἐκφέρειν κατ αὐτοῦ, πρὸς τὸν ἥλιον ἐπάρας τὰς χεῖρας, πάνυτων διαμαρτύρεται ἀθῶος ὑπάρχειν τοῦ αματος τοῦ ἀν- ρώπου, καίτοι ὄντες ἐθνικοὶ καὶ ἄθεοι καὶ μόνην ἔχοντες τὴν η σιυ διδάσκαλον. ὑμεῖς δὲ γινοόσκοντες θεὸν τὸν ἐτάοντα καρ- υίας καί εφρούς καὶ συνιόντα εἰς πάντα τὰ ργα ἡμῶν, πόσῳ μᾶιλον ὀφείλετε μετὰ πολλῆς ἐρεύνης τὴν οδικαίαν κρίσιν κρίνειν, ὅτ τοῦ κυρίου κρίσις τοῦ μέλλουτος αποοοῦυαι ἓκάστ κατὰ τὰ ργα αὐτὸ (. Α. 1, 52). 3. λτο. . 128, 9, ε. Μτο . 28, 1 10, πο- ύρους γὰρ ἔχοντες αὐτοὺς [ο] ωμαιοι οὐκ ἐσι τοῖς δίοις χρᾶσθα (κεχρῆσθαι ἰ) διααιόμασιν, ἐπειδήπερ κουσίως ἐπε- πάσανυτο τν δουλείαν εἰπόντες· ,,Ὀύκ ἔχομεν βασιλέα εἰ μὴ καίσαρα·· (1ο. 19, 15), καί· ,,Ἑὰν μὴ ἀποκτείνωμεν τὸν ΧΚρστόν τάντες εἰς αὐτὸν πιστεύσουσι, καὶ ἐλεύσονται ο ωμαῖοι καὶ ροῦσι τὸν τόπον ἡμῶν (ἡμῦν τὸν τόπον) καὶ τὸ θος·· (Ἰο. 11, 1ὸ), ο γε καὶ ἄκοντες προεφήτευσαν· καὶ γὰρ ἐπίστευσαν εἰς ατὸν τὰ ἔθνη, καὶ αὐτοὶ τὴν ἐξουσίαν ὑπὸ Ἰωμαίων ἀφη- ρέθηαν, καὶ τῆς ομικῆς λατείας (καὶ τὴν λατρείαν) κεκωλυ- μένο (- ὀ ) εἰσὶ κα ἀναρεῖν (-- ος θελουσι ) ο γχωροῦνται] καὶ θύειν ὅτε βολονται. διὸ καὶ ἐπικατάρατο εἰσι, μὴ δυνάμενοι ποιεῖν τὰ διατεταγμένα· ,,πικατάρατος· γά,