Funk, F. X. von (Franz Xaver), 1840-1907 (1905). Didascalia et Constitutiones apostolorum.

Run Info

Accuracy

Editing Progress

ΟΝΤΠΤΤ1ΟΝΕ8 ΟΝΤΟλΟΝΙΙ. 25 σαντες, ἄλλοτε δὲ τὸν (τ, 2 ε1ε εεε) αὰὶ καὶ τὸν Θαμουζ (Καμς) καὶ τήν σιδωνίαν 1στάρτην καὶ τὸν Μολόχ (ολχμ) καὶ τὸν Χαμώς], ποτε μὲν τὸν λιον καὶ τὴν σελήνη καὶ τοὺς ἀστέρας, θεὸς εἰς φαῦσιν ἀνθρώπων (ἀνθρώποις ἰ) πεποίηκεν (ἐποίησε) καὶ οὑκ εἰς προσκύνησιν, ποτὲ ̓ε καὶ [τὰ ἄλογα ζῶα (-- ἐτίμων), ὡς παρ Αἰγυπτίοις τὸν Ἄπιν βοῦν κα τὸν μενδήσιον τράγον καὶ θεοὺς ἀργυροῦς καὶ χρυσοῦς (-- ὡς ἰὁ) ν τῇ ουδαί. ταύτῃ τοι προδήλως ἀπειλῶν αὐτοῖς θεὸς λέγε διὰ τοῦ προφήτου· ,,ὴ μικρὸν τοῦτο τῷ οἴκῳ ούδα, ποιεν τὰ δελλύγματα ταῦτα, ἐποίησαν, ὅτι ἐνεέπλησαν (ἔπλησαν ) τὴυ γῆν ἀνομίας τοῦ παροργίσαι μ· (τ. 8, 1ῃ. 13. - . . ,12, 2- 3 . ο. 2 151, ε. Ααο 35, 110, 5 Ἴῃσι τῆς ἱερᾶς τῶν ἀποστόλων διδασκαλίας καὶ παραγγελίας ἀκούοντες τῆς λεγούσης· ὐκ ἐπιτρέπομεν λαικὸν ποιεῖν τι τῦν ιερατικ0ν, οιον θυσίας βάπτισμα χειροθεσίαν εὐλογίαν μικρὰν μ- άλην, ,,καί οὐχ ἑαυτῷ τις λαμβάνει τὴν τιμήν, ἀλλὰ καλούμενος ὑπὸ Θεο· (ο. , ,)· διὰ γὰρ τῆς ἐπιθεέσεως τῦν χειρῶν τοῦ ἐπισκόπου δίδοται τοιαύτη αξία. οδὲ μὴ ἐγχειρισθεὶς ταυύτη0ν, ̓λ ἁρπάσας καὶ τυραννήσας ἄτην ἑαυτῷ, τὴν ἁμαρτίαν καὶ τὴν τιμωρίαν τοῦ Σαοὺὶ καὶ Ὀζίου ὑποστηήσεται. οὐ μὴν ὀ ἀλ οὐδὲ τοῖς λοιποῖς κληρικοῖς ἐπιτρέπομεν βαπτίζειν, οιον διακόνοις ἀναγνώστας ψάλταις ὑπηρέτας, ἀλ μόνοις ἐπισκόποις καὶ πρεσβυτεέροις, ἐξυπερητουμεένων αὐτοις τῶυ δια- κόνων - ο οδὲ τολμῶντες τοῦτο τῶν Κορητῶν υποίσουσι τν δίκην - καὶ μέντοι οὐοὲ πρεσβυτέροις χειροτονεῖν διάκονον διακόνισσαν ἀναγνώστας ὑπηρέτας πυλωρούς, ἀλλ μόνοις τοῖς ἐπισκόποις. αὕτη γάρ ἐστιν τάξις ἔννομος ἐκκλησιαστικ καὶ θεάρετος ρμονία καιὶ κατάστασις. ἰ. 1, 10- 11. ῃ. τὸ. ε. 15, ε. Μο . 4 ό-,19, . 110, ́2 ́;2; ς (καὶ) ἐν ταῖς ἀποστολικαῖς Διαταάξεσί φησιν λόγος (ὸ θειος λόγος οὕτως φησίν) Σστω δὲ κριτὴς ἀπροσωπόληπτος. μήτε πλούσιον ἐντρεπόμενος ἢ κολακεύων παρὰ τὸ προσῆκο· μήτε πένητος φειδόμενος. ,,Θὐ λήψῃ· γάρ, ηί, ,,πρόσωπον δ- υάστου (1ε. 19, 15), καὶ πένητα οὐκ ἐλεήσεις ἐν κρίσει (. 3, 3), ὅτι τοῦ κυρίου κρίσις (Θε. 1, 17), κὶ] δικαίως τ υίκαιον διόξεται· (Ὅε1. 1ό, 20), καὶ οὑκ ἀρέσει τῷ οδκαί οὔὶ δικὸν (. Α. 11, 5,1 - 2). ὅεν οὐ δὲ πιστεύιν, ὡς ἔτυχ